expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2016-09-29

EDINBURGAS






EDINBURGO PILIS


HOLYROODHOUSE PALACE




Aš pasiilgau Edinburgo. Miesto, kurį vadinu savo sostine, kuris visada verčia mane šypsotis ir kurio niekada nenoriu palikti. Ir dabar desperatiškai spaudau Book Now mygtuką, kad užsisakyti viešbutį savo sostinėje ir kuris kažkodėl vis nesuveikia. Hrrrrr...

Tai mano miestas, į kurį, žinau, grįšiu dar ne kartą ir atsitempsiu čia ne vieną man brangų ir mylimą žmogų. 

Edinburgą aš vadinu burgeriu, nes kai kurios gatvės centre driekiasi tiesiog po/virš kitų gatvių! Kiek painoka, bet perprantama. 

Šios vasaros kelionė į miestą-burgerį man buvo trečia, bet kiekvieną kartą čia atvažiavusi, randu tiek daug visko ką pamatyti ir nuveikti, kad niekada neužtenka laiko, arba... gero oro :D 

Mano mėgstamiausia vieta Edinburge yra Karališkasis Botanikos Sodas. Kiek netikėtas pasirinkimas, nes nesu didelė augalų gerbėja, bet man patinka parkai. Jis toks didelis, kad per du vizitus viso net neapėjau. Greičiausiai to nepadariau sąmoningai, nes kiekvieną kartą čia atėjus, noriu atrasti neatrastą kampelį. Suprantu, kad kvailai čia parašiau, nes toks sodas kiekvienu metų laiku atrodo vis kitaip ir neatrastų kampelių net nereikia, bet man taip įdomiau. O šią vasarą ten beklaidžiojant sutikau net poną Katiną ir tą vietą įsimylėjau dar labiau! :D :)  









Kita vieta, kur galėčiau praleisti ištisą dieną, yra Škotijos Nacionalinis Muziejus. Jis, kaip ir Britų Muziejus, yra visiškai nemokamas, ten galima nebrangiai ir skaniai pavalgyti, ir į jį atkeliauja tos pačios parodos kaip ir į Britų muziejų, tik kiek vėliau. Manau niekada nebevyksiu arba vyksiu daug daug rečiau į Londoną ir visas mane dominančias parodas važiuosiu aplankyti būtent į Edinburgą







Jei esate Edinburge, būtinai turite aplankyti turistų lankomiausią objektą Didžiojoje Britanijoje Karališkąją Jachtą Britannia. Ši jachta buvo pastatyta 1953 m. specialiai karališkajai šeimai keliauti ir jai išdidžiai tarnavo net 44 metus. Dabar ji stovi Edinburge, o ją gali ir privalo aplankyti kiekvienas Škotijos sostinės svečias. Jachta-muziejus turi didelę suvenyrų parduotuvę, kur galima rasti kiek kitokių suvenyrų nei miesto centre. 




BRITANNIA


Britannia yra įsikūrusi Vandenyno Terminale (Ocean Terminal), kas yra kaip ir prekybos centras su daugybe parduotuvių po vienu stogu. Mano mėgstamiausia parduotuvė yra įsikūrusi antrame aukšte ir vadinasi Scottish Design Exchange. Ši parduotuvė prekiauja vietinių menininkų, dizainerių ir meno studentų darbais (paveikslais, fotografija, keramika, juvelyrika, rūbais, atvirukais ir t.t.). Čia galima rasti kiek kitokių ir netikėtų dovanų artimiesiems, draugams arba tiesiog sau pačiai :) Labai rekomenduoju.






Jei jau atsidūrėte Vandenyno Terminalo rajone, o pilvas groja maršus, siūlau užsukti pavalgyti į Teuchter's Landing pub'ą ir užsisakyti nepaprastai skanų Haggis su nepaprastai skaniu viskio ir garstyčių padažu, bei pintą Black Isle Blonde alaus. Haggis yra nacionalinis škotų patiekalas, kas yra maltomis kepenėlėmis, plaučiais ir širdimi prikimštas avies skrandis. Žinau, kad tai gali būti ne kiekvieno skoniui, bet aš dievinu Haggis ir kai būnu Edinburge, valgau jį kiekvieną dieną. Tiesa, maistas Teuchter's Landing pateikiamas kiek netikėtai - puodeliuose.  




Tai tik keletas mano mėgstamiausių vietų, į kurias grįžtu kiekvieną kartą lankydamasi Edinburgeryje. Mini gidų apie šį miestą ateityje bus tikrai daugiau, o kol kas nekantriai laukiu savo kitos kelionės :)

KITOS LANKYTINOS EDINBURGO VIETOS:

* Edinburgo pilis.
* Holyroodhouse rūmai.
* Zoologijos sodas.
* Nacionalinė Škotijos Galerija.
* Nacionalinė Škotijos Portretų Galerija.
* Vaikystės muziejus.
   


Haste ye back, draugės ir draugai! ;)

 
PIRKINIAI <3

 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą