expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2016-02-06

TRYS VIENOS SUKNELĖS STILIAI

Šį nebaigtą įrašą radau savo "įrašų bankelyje". Pradėjau jį kurti iškart po "Spintologijos" apžvalgos paskelbimo ir tiesą sakant nežinau, kodėl jo nepabaigiau. Ryškiai pastarosios knygos įkvėpta nusprendžiau sukurti kelis vienos suknelės stilius :)

Bet kuriame spintos būtiniausių sąraše rasite mažą juodą suknelę (black dress), o šalia jos - krūvą kitų juodų rūbų ir aksesuarų (švarką, paltą, batelius, rankinę ir pan.). Turėdama visus skliausteliuose išvardintus daiktus juodus, suknelę renkuosi tamsiai mėlyną. (Taip, kad sukurti šiuos stilius nieko naujo nepirkau, visi aksesuarai ir rūbai yra mano numylėti ir pagal metų laikus stipriai nešioti ar nešiojami). :)

 

SUKNELĖ: H&M


#1. Į MIESTĄ TVARKYTI REIKALŲ AR Į KAVINĘ SU GERIAUSIA DRAUGE




ŠVARKAS: Warehouse
RANKINĖ: Monki 
PAKABUKAS: iš Robot Oslo
BATAI: Converse




Renkantis odinį baikerio stiliaus švarką turėjau kelis kriterijus: kad švarkas dengtų liemenį ir kad metalinės detalės būtų sidabro spalvos. Metalų spalvų derinimas yra labai svarbu, nes tai padeda sukurti tvarkingą ir vientisą stilių. Turiu pripažinti, teko pavargti, kol radau tinkamo dydžio su tinkamos spalvos užtrauktuku rankinę, bet kas ieško, tas randa :) Šią galima transformuoti į perpus mažesnę, bet aš to beveik niekada nedarau. Prie šio apsirengimo priderinau vikingų laivo pakabuką ir Converse juodus odinius sportinius batelius. Šis derinys man tikrai labai patinka :)


#2. Į MUZIEJŲ




DŽINSINIS ŠVARKAS: H&M
SKARA: pirkta Lietuvoje, Gausos parduotuvėje
KUPRINĖ: Monki
BATAI: Clarks




Džinsinis švarkelis yra dar vienas universalus rūbas iš būtiniausiųjų sąrašo. Jį galima derinti prie sijono, kelnių, džinsų (taip, aš sluoksniuoju džinsą ant džinso prie džinso) ar net treninginių kelnių (kurių mano spintoje nėra nuo tų laikų, kai ėjau į kūno kultūros pamokas). Pirkdama skarą, mažių mažiausiai galvojau apie jos derinimą prie batelių. Man natūraliai gaunasi taip, kad viskas, ką aš įsigyju, dera su kitais, jau mano spintoje esančiais daiktais. Dera todėl, kad apsipirkinėdama nenukrypstu nuo savo rūbų spalvinės gamos ir neeksperimentuoju su raštais. Tik per skaras ir kai kuriuos kitus aksesuarus į savo aprangą įjungiu raštus ir kitas spalvas ar atspalvius. Be jokio galvos skausmo prie šio apsirengimo priderinau juodą kuprinėlę.



#3. Į TEATRĄ




ŠVARKAS: River Island
KAKLO PAPUOŠALAS: H&M
BATELIAI: Fly London YAZ 
RANKINĖ: Monki




Na gerai gerai, nevaikštau aš į teatrus turbūt nuo universiteto laikų, bet jei eičiau į kokį spektaklį, tai vilkėdama šį derinį jausčiausi tikrai neblogai. Languotas švarkas šiam stiliui priduoda teatrališkumo, kaklo papuošalas - romantiškumo, o bateliai su, kad ir neaukšta, bet pakulne - papildomo moteriškumo. Rankinę priderinau tą pačią, kaip ir pirmame derinyje, tik magnetinio susegimo pagalba sumažinau ją pusiau.

Voila! :)

Tikiuosi mano žaidimai su tuo, ką turiu, kiek nors įkvėpė į savo turimą garderobą pažvelgti kitaip ir kažko naujo ieškoti ne parduotuvėse ar internete, o savo senoj geroj nuo rūbų virstančioj spintoj :)




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą