expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2016-01-29

2015 METŲ MY LITTLE BOX MĖGSTAMIAUSI

Turbūt nesuklysiu sakydama, kad praėję metai My Little Box komandai buvo ganėtinai audringi. Manau kitaip ir būti negali, kai tavo auditorija yra moterys ir merginos, kurios turi skirtingas asmenybes, pomėgius ir požiūrius į gyvenimą. Neteigsiu, kad man viskas visose dėžutėse patiko, bet ir nesiskųsiu. Atvirkščiai - pasidalinsiu su Jumis man labiausiai patikusiais My Little Box dėžutėse rastais dalykais. 

Pradėsiu nuo aksesuarų. Pats geriausias ir beveik kiekvieną dieną naudojamas dalykas - drobinis pirkinių krepšelis. Labai paprastas, labai talpus, patogus, o svarbiausia - tvirtas.



Plaukų gumelės. Super dalykas plaukams, nes jos juos tikrai myli. Šios gumelės yra labai minkštos, todėl plaukų nepeša, bet suriša juos tikrai tvirtai. Patikėkite, kai turi plaukų tiek, kiek aš ir kai jie yra tokie sunkūs, tai yra labai svarbu :) Vienintelis šių gumelių minusas - spalvos. Ant tamsių plaukų jos tikrai elegantiškai neatrodo :(



Kitas dalykėlis, kurį daugiausia tampiau vasarą - marškinėliai. Man patinka ant jų esanti žinutė - I Believe I Can Fly. Ir tikrai, juos apsivilkus jautiesi laisvai (one size fits all) :D


Metalinė dėžutė. Labai pravartus daiktas, kurį galima panaudoti daug kam, bet aš joje laikau iš pustuščių dėžučių išimtus Pukka arbatų pakelius. 



Ką Jūs darote su drobiniais maišeliais, į kuriuos kiekvieną mėnesį būna sudėta kosmetika? Aš juos naudoju fotoaparato aksesuarams laikyti: objektyvams, distnaciniui, blykstei, pakrovėjui ir pan. Taip pat jie labai praverčia keliaujant, kai reikia kažkur susidėti bižuteriją ir panašius dalykėlius. 

O ką darote su pačiomis dėžutėmis? Aš į jas sudedu smulkmenas: plaukų aksesuarus, iš draugų gautus atvirukus, vaistų dėžutes ir pan. Tačiau internete galima rasti visokių pamokėlių, kaip iš jų pasidaryti dėžutes su stalčiukais bižuterijai ar dekoratyvinei kosmetikai. 



Kalbant apie kosmetiką ir kūno priežiūrą, tai mano topo viršūnėje karaliauja La Roche-Posay Tolerian Ultra Fluid. Aš jį pavadinsiu tiesiog veido kremu, kuris mano veido odai daro stebuklus. Stebuklai labai paprasti - mano oda viskuo aprūpinta ir viskas joje sureguliuota taip, kad nei vienas jos lopinėlis nei pleiskanoja, nei varva riebalu. Tiesą sakant jau įsigijau šio gėrio naują pakuotę, o ateityje galvoju išbandyti ir daugiau šios firmos produktų. 


Praėjusiais metais nemažai gavome kūno losjonų ir Kerastase plaukų priežiūros priemonių. Visus juos pamažu pagal nuotaiką ar poreikį naudoju, bet tiesą sakant nei pagal kvapą, nei pagal poveikį nieko ypatingai išskirti nenorėčiau. 



Lūpdažis. Taip, vienintelis My Little Beauty produktas, kuris man tiko, patiko ir kurį prisiminusi vis panaudoju, tai yra Rouge A Levres raudonas lūpdažis.  


Štai ir visi mano My Little Box mėgstamiausi. Tikiuosi nieko nepamiršau paminėti :)
------------------------------------------------------------
NEPAMIRŠKITE SUDALYVAUTI MANO AITVARŲ PASKELBTOSE ATIDUOTUVĖSE ČIA :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą