expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2015-10-31

50 FAKTŲ APIE MANE



VELNIAS NE VAIKAS :D
#1/Mano vardas Ingrida. #2/Gimiau ir užaugau Jurbarke, tačiau šiuo metu #3/gyvenu Anglijoje. #4/Vardą man davė ne mama, ne tėtis, ne seneliai, o #5/septyneriais metais vyresnis brolis. #6/Mano ūgis - 170cm, #7/svoris ~55kg, #8/akių spalva - mėlyna/pilka, #9/plaukai - rudi. #10/Batų dydis - EU38/UK5. #11/Zodiako ženklas - Avinas. #12/Mėgstamiausias vaikystės prisiminimas, kai su seneliu ir šuniuku Pupa kiekvieną dieną eidavom pasivaikščioti į mišką. #13/Didžiausias vaikystės stebuklas - išmokimas skaityti. Mano senelis visą gyvenimą dirbo mokytoju, todėl, savaime suprantama, jis buvo mano pirmasis mokytojas. Jis išmokė mane pažinti raides, o iš jų sudėlioti žodžius išmokau kartu su mama bedainuodama ir bežiūrėdama į  elementoriuje "Saulutė" surašytus "Plaukė žąselė per ežerėlį" žodžius.
Prisimenu užplūdo jausmas, lyg per kalėdas po eglute būčiau radusi dovanų. #14/Esu kačių mylėtoja, o #15/pirmą oficialų savo augintinį gavau nuo tėtės dovanų pirmoje klasėje ir tai buvo sibirinė katė Rozamunda. Penkiolika metų ji buvo mūsų šeimos narė, kol sulaukusi garbingo amžiaus mirė. Verkiau. #16/Antroje klasėje pradėjau lankyti fortepijono klasę muzikos mokykloje. Po poros metų supratau, kad tai ne man, bet tėtis griežtai neleido mesti to, ką pradėjau. Iš viso kankinausi septynerius metus. #17/Trečioje klasėje pirmą kartą susidūriau su artimo ir mylimo žmogaus netektimi. Tai buvo mano dėdė, tėtės brolis. #18/Po metų pirmą kartą skridau lėktuvu, o #19/pirma svečia šalis, kurią aplankiau, buvo Danija.
LISTEN! :)

#20/Tais pačiais metais, visiškai savarankiškai be jokių mokytojų pagalbos pradėjau mokytis anglų kalbos. Tai dariau kiekvieną rytą anksti keldamasi ir žiūrėdama per TV3 rodomas sesutės Barbaros vedamas anglų kalbos pamokėles. #21/Esu netikinti, bet #22/buvau pakrikštyta penktoje klasėje, nes kažkodėl mamai labai reikėjo, kad prieičiau Pirmąją Komuniją. Paradoksas, bet #23/Komunijos nepriėjau, kadangi tuo metu, kai vyko mano ceremonija apie kurios datą aš nežinojau, sau ramiai su tėvais keliavau po Europą.
STATUS QUO TADA ATRODĖ MAŽDAUG TAIP

#24/Mano pirma mėgstamiausia grupė buvo Status Quo, nors muzikos klausausi turbūt nuo pat kūdikystės. #25/ Septintoje klasėje draugas atidavė susirašinėti norėjusios mergaitės iš Italijos adresą, kuriai iškart parašiau ir su kuria draugaujame ligšiol. Būdama mokinė turėjau krūvas susirašinėjimo draugų iš viso pasaulio, bet laikui bėgant tos draugystės nutrūko. #26/Mokykloje baigiau humanitarinę klasę, nes man visada buvo įdomi anglų kalba bei istorija. #27/Dvyliktoje klasėje mirė mano tėtis ir tai yra mano baisiausia ir skaudžiausia gyvenimo patirtis. #28/Baigusi mokyklą įstojau į tuometį Vilniaus Pedagoginį Universitetą, kur baigiau Anglų Filologijos Bakalauro studijas. Didžiausias turtas, kurį įgijau studijų metais, yra ne iškalta sausa teorija, o patys geriausi, ištikimiausi ir nuostabiausi draugai. #29/ Esu visiška kofemanė, o kavą (tada silpną tirpią su pienu) pradėjau gerti dar kai net į mokyklą nebuvau pradėjusi eiti (geras išradimas yra močiutės, nes jos leidžia daryti viską :D). #30/Mėgstamiausias maistas - mėsa, #31/produktas, kurio negaliu pakęsti net kvapo - žuvis, #32/mėgstamiausias alus - Peroni arba Guinness su juodųjų serbentų sirupu.
BRITISH MUSEUM
#33/Mėgstamiausia vieta - Britų Muziejus (British Museum), #34/magiškiausias miestas - Oslas. #35/Mėgstamiausias laisvalaikio užsiėmimas - žiūrėti istorines dokumentines BBC laidas. #36/Nemėgstu naudotis Skype. #37/Neturiu ir niekada neturėjau išmaniojo telefono. #38/Esu Postcrossing projekto narė. #39/Aš nevairuoju automobilio, nors vairuotojo pažymėjimas ir guli stalčiuje. Bet mano #40/mėgstamiausia transporto priemonė yra traukinys. #41/Skirtingai nei mano mama ir brolis, aš visiškai nemoku piešti (na, gal tik saulę. gerai, ir debesėlį), bet man visai gerai sekasi kopijuoti :D
#42/Aš nuolat ką nors keičiu savo rašte, nes tobulumui ribų nėra. #43/Esu atspari masinėms psichozėms - ar tai būtų filmas, ar knyga, ar daina, dėl kurių visas pasaulis eitų iš proto, manęs tai nedomina (galvoju, gal būtų pats laikas atsiversti Harį Poterį...). #44/Mėgstamiausias metų laikas - pavasaris. Ne todėl, kad pavasarį yra mano gimtadienis, bet dėl to, kad dienos ilgėja, o oras vis šiltėja ir šiltėja. #45/Auksas ar sidabras? Sidabras. #46/Esu trumpariagė. #47/Esu labai organizuota - namuose nuolat palaikau organizuotą betvarkę :D #48/Esu planuotoja, todėl jei paskambintum ir sakytum, susitinkam už valandos ten ir ten, greičiausiai nesusitiktume. #49/Esu optimistė, kurią kartais užplūsta PMS :D #50/Mano gyvenimo teorija yra: elkis su kitais taip, kaip norėtum, kad jie elgtųsi su tavimi. Bet jei tie kiti taip nesielgia, tuomet elkis su jais taip, kaip jie elgiasi su tavimi. Genialu :D




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą