expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2015-05-26

MORKŲ PYRAGO SKONIO AVIŽINĖ KOŠĖ

Šiandien Instagram'e užmačiau nuotrauką su dubenėliu košės ir ji man priminė, kad aš dar nevalgiau pusryčių ir kad labai mėgčiau savosios morkų pyrago skonio. Tada pagalvojau, kad tai labai fotogeniškas reikalas ir kad jau kaip ir laikas būtų pasidalinti dar vienu vaikišku receptu :) Žinau aš ir daugiau morkų pyrago skonio bet ne morkų pyrago receptų, bet šic ma lyg labai pavasariškas ir netgi vėliau išduosiu paslaptį, kaip jį padaryti vasarišku. 




JUMS REIKĖS:

50g avižinių dribsnių,
1-2 a.š. vanilės ekstrakto,
1/2-1 a.š. cinamono, 
1 smulkiai tarkuotos morkos
1 v.š. karštu vandeniu plikytų razinų, 
1/2-1 v.š. saulėgrąžų sėklų,
1 v.š. chia sėklų,
1/2-1 v.š. kokoso drožlių,
stiklinės migdolų pieno,
1 banano.

Nežinau kodėl, bet visada sąžiningai pasveriu ant svarstyklių 50 g avižinių dribsnių. Aš naudoju škotiškus avižinius dribsnius, nes Škotija man patinka. Tuomet sudedu visus sausus košės ingredientus (morką taip pat), išskyrus razinas ir bananus. Viską šaukštu sumaišau ir užpilu migdolų pienu.


Šįkart migdolų pieną teko maišyti su paprastu pienu, nes paprasčiausiai jis baigėsi. Tuomet viską dar kartą pamakaluoju su šaukštu ir palieku subringti. Po gero pusvalandžio į košę įmaišau pjaustytą bananą ir razinas. Viską išmaišau ir nuostabūs pusryčiai paruošti! :)  



Šią košę į vasarišką paversti yra labai lengva - tiesiog kai užpilsite viską pienu, idėkite košės dubenėlį į šaldytuvą ir palikite ten pastovėti per naktį. Ryte sudėkite bananą ir razinas, išmaišykite. Skanaus! :)



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą