expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2015-04-18

KAS DEDASI MANO RANKINĖJE

Turbūt nieko nenustebinsiu pasakydama, kad mano visų laikų mėgstamiausia "rankinė" yra kuprinė. Su ja ant pečių visada jaučiuosi viskam pasirengusi: ką nors įsigijus, nereikia sukti galvos, kur viską susidėti ar kaip parsinešti; joje daug skyrelių susidėti įvairias smulkmenas; o svarbiausia, kad papūtus stipresniam vėjui žiemą, ji visada šildo mano nugarą. Tačiau atšilus orams užsinorėjo kažko mažesnio ir patogesnio, nugaros šildymas taip pat pasidarė nebe toks aktualus, o ir pirkiniai tarsi pasidarė mažesni ir lengvesni. Todėl nieko nelaukusi perkuičiau krūvą internetinių parduotuvių ir nusipirkau rankinę per petį, kurią nešioju beveik non-stop. 

Perkant rankinę man vienas iš svarbiausių kriterijų yra kad joje tilptų skėtis (juk čia Anglija, čia lietūs lyja), o visa kita - tik skonio reikalas. Apie kitus mano rankinės būtiniausius dalykus sukūriau trumpą skaidrių filmuką, kuriuo dalinuosi su Jumis: 

           

Visi šie daikčiukai, kurie keliauja iš rankinės į rankinę, yra:
  •  Pirkinių maišelis - Nieko Rimto (panašų rasite čia),  
  •  Kas yra skardinėje plokščioje dėžutėje manau visoms merginoms ne paslaptis (o dabar jau ir vaikinams :),  
  •  Ružava ir žydra vieno skyriaus piniginėlės yra iš River Island. Smulkmenas jose laikau tik dėl to, kad man taip lengviau viską rasti, nei kuisti begalę vidinių ir išorinių kišenėlių. 
  •  Skėtis yra iš Trespass,  
  •  Piniginė - New Look (pilkos, juodos arba mėlynos ieškokite čia),
  •  Akiniai - mano naujieji Polaroid (apie juos pasakojau čia) :) 

Tai tiek apie mano pirmą prisvilusį YouTube blyną :)




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą