expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2015-08-19

MY LITTLE GYPSET BOX (2015, rugpjūtis)


Jau buvau pradėjusi nerimauti, kur ta mano rugpjūčio dėžutė užstrigo, bet pagaliau ji mano rankose! :) My Little Box štabas šiek tiek pakeitė taktiką dėl naujų dėžučių temos atskleidimo ir nuo šiol to pasitikrinti savo paskyrose nebegalėsime. Tačiau nekantriausias iškart nuraminu, nes bent jau šįkart tema truputėlį buvo atskleista išsiuntinėtuose elektroniniuose laiškuose. Žinau, kad žmonės yra tokie padarai, kuriems prireikia laiko priprasti prie pasikeitimų, bet turiu pasakyti, kad aš visai nenoriu gauti tokių elektroninių laiškų! :P

Šį mėnesį My Little Box supažindino mane su nauju žodžiu, kuriam vertimo į lietuvių kalbą ponia Smetonienė dar neišrado - gypset. Pati MLB komanda šį žodį aiškina kaip būdvardį, kuris reiškia turintis aistringą sielą, drąsią nuomonę ir bohemišką prigimtį. Man jau patinka. Kas toliau? :) Šios dėžutės bendraautorė - Antik Batik mados linija. Jei manai, kad esi gypset, o tavo spintoje stinga tavo asmenybę atspindinčių rūbų ir aksesuarų, būtinai apsilankyk Antik Batik (arba dėvėtų rūbų parduotuvėje:D)! Šįkart MLB su AB mums sukūrė net trijų dizainų mielas rankines per petį. Manoji tamsiai mėlyna ir tuo labai džiaugiuosi, nes šiuo metu mano spintoje ši spalva yra ant bangos. 


Leiskite pratęsti aksesuarų temą ir pasigirti, kad prenumeratorės šį mėnesį gavo ir plaukų gumeles-apyrankes. Plaukų gumelės yra vienas iš tų dalykų, kurių niekada nebus man per daug. Bet ar jos prilygsta apyrankėm, nežinau.... 

 
Drobiniame maišelyje šį mėnesį slėpėsi KORRES kūno pienelis, SO SUSAN lūpų ir skruostų spalvos hibridas (taip ir vadinasi jis Colour Hybrid) ir My Little Beauty veido kontūravimo pudra. 


Na o laikraštyje skaitykite tas pačias grožio skiltis ir interviu su Antik Batik įkūrėja, keliautoja itale, kuri gyvena Paryžiuje, o kūrybinį įkvėpimą parsivežė iš Tolimųjų Rytų - Gabriella Cortese :) 


MY LITTLE BOX ATIDUOTUVĖS!


-------> KAS YRA MY LITTLE BOX :) <-------





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą