expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2015-08-07

DOVANŲ GIDAS #2. LAUKTUVĖS JOMS!

Šis įrašas buvo visiškai neplanuotas ir gavosi labai netikėtai. Visiškai jam nesiruošiau, todėl radau tik vieną jam tinkančią nuotrauką. O gaila, nes dabar manau, kad jis gali kam nors praversti. 

Dar prieš važiuojant atostogų į Lietuvą tvirtai žinojau, kad jas norėsiu praleisti mamos sodyboje priiminėdama jos drauges. Taip, JOS drauges. Ji turi jų visą šūsnį, jos visos turi nesvietiškai skirtingas asmenybes ir visoms joms aš esu vienintelė dukra :D, todėl norėjau jas kaip nors nustebinti, palepinti ir pamaloninti :) Norėjau, kad lauktuvės būtų netikėtos, naudingos ir kad suteiktų šiokį tokį džiaugsmą :)

Taigi, lauktuvių sąrašas:




1. Plastikiniai raudoni krepšeliai (Wilko, nuorodoje ne raudoni).
2. Užrašų knygelės "Thoughts of An Absolute Genius" (Wilko). Šių knygelių kiekvieno puslapio apačioje yra nupiešti kaip mano akiniai, todėl pagalvojau, kad bus naudinga ir kiek suasmeninta smulkmena.
3. Šaldytuvo magnetai su regiono, kuriame gyvenu, pieštais vaizdais (Waterstones).
4. Soap and Glory kūno šveitikliai (Boots).
5. Mano mėgstamiausi Thorntons saldainiai.
6. Ir, savaime suprantama, mergaitėms mergaičių arbata Pukka Womankind.    

Viską gražiai sudėliojau į krepšelius, suvyniojau į Paperchase dovanų popierių ir užlipinau lipduku. Tinka ir pusseserei ir močiutei :)

Tai toks tas mano lauktuvių mergaitėms receptas :)


2 komentarai:

  1. Visiems, kurie skaito tai, turite tikėti ir būti pozityviai nusiteikę, nes veikia didesnės jėgos, nei galite įsivaizduoti. Tai pagerės, kai tikėsite ir atitinkamai elgsitės, tada kiekviena jūsų situacija pagerės, nesvarbu, ar tai numatėte, ar ne. Po susitikimo su daktaru EGWALI aš sutvarkiau daiktus su savo sutuoktiniu. Mano sąjungą sužlugdė kai kurios nematytos jėgos, nežinojusios, kad mano santuoka buvo pagrindinis tikslas, mes turėjome nuolatinių problemų, kurių neišsprendėme, tačiau viskas buvo atnaujinta po to, kai atvyko DR EGWALI, nes esame laimingi ir gyvename taikiai, be jokios abejonės, labai rekomenduoju tiems, kuriems reikia geras burtas veikia, jis tikrai yra patikimas bet kokioms problemoms, su kuriomis susiduriate, nesvarbu, ar tai meilė, apsauga, pinigai ar psichinės galios. Rašykite jam el. Paštu Dregwalispellbinder@gmail.com arba „Viber“/ „WhatsApp“ +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kiekvienas, skaitantis tai, turi tikėti ir būti pozityviai nusiteikęs, nes dirba didesnės jėgos, nei kada nors įsivaizduojate. Tai pagerės, kai tuo tikėsite ir elgsitės, o tada kiekviena jūsų situacija pamažu keisis į gerąją pusę. Po susitikimo su daktaru EGWALI sutvarkiau daiktus su savo sutuoktiniu. Mano sąjungą sužlugdė nenugalimos jėgos, nežinodamos, kad pagrindinis tikslas yra mano santuoka, mes turėjome nuolatinių problemų jų neišsprendę, tačiau viskas atsigavo po DR EGWALI atvykimo, nes esame laimingi ir gyvename taikoje, be jokios abejonės, labai rekomenduočiau tiems, kuriems reikia gero rašybos, tai tikrai patikima bet kokiems klausimams, su kuriais susiduriate, nesvarbu, ar tai meilė, apsauga, pinigai ar psichinės galios. Dr EGWALI yra tikras dalykas. Rašykite jam el. Paštu Dregwalispellbinder@gmail.com arba „Viber“ / „WhatsApp“ +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti