expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2015-06-25

JIE KELIAUJA AUKŠTYN KOJOM!

Turiu pripažinti, nesu aš labai gera postcroserė. Per mėnesį išsiunčiu gal tik kelis atvirlaiškius, bet tie, kuriuos gaunu, kartais priverčia mane iš nuostabos išsižioti ir savęs paklausti, kur aš visą gyvenimą buvau. Vieną tokių gavau nuo Petro iš Vokietijos, nors pirma mintis pamačius atviruką buvo - Japonija? 

Ar teko girdėti, o gal ir keliauti kabančiu traukiniu (lynų keliu)? Man irgi ne.

http://www.germany.travel/lt/miestai-ir-kultura/miestai/galerie-vupertalis.html

https://www.wuppertal.de/microsite/en/medien/galerie/102370100000401003.php?img=10

Šie traukiniai Wuppertal mieste (Vokietijos šiaurinėje dalyje) veikia nuo 1901 m., o jų maršruto ilgis tėra apie 13 km. Apie 10 km bėgiai driekiasi 12 m virš Wupper upės, likusius kilometrus - 8 m virš slėnio. Maršrutas turi 20 stotelių, o visa kelionė trunka apie pusvalandį. Tai populiarus būdas keliauti į darbą, kuriuo per dieną pasinaudoja ketvirtadalis iš 350 000 Wuppertal gyventojų. Kelionė aukštyn kojom į vieną pusę atsieina 2,50 Euro arba už 6,60 Euro galima įsigyti dienos bilietą. Ir jei išlipsite kiekvienoje stotelėje, esu tikra, kad kiekvienas Euro centas išleistas bilietui bus išleistas prasmingai. Išlipus iš traukinio Landgericht sustojime per penkiolika minučių pasieksite botanikos sodą, o paėjus penkias minutes nuo Zoo/Stadion sustojimo - visą zoologijos sodą! Kai kurios stotys yra išsaugojusios art-nouveau periodo architektūros bruožus, kai kurios yra tokios modernios, kad primena oro uostų terminalus. 

http://www.schwebebahn.de/en/media-library/photos/

http://www.schwebebahn.de/en/media-library/photos/

Pakeliuj tarp stočių galima išvysti gerą saują istorinių, architektūrinių ir inžinerinių objektų, bet aš labiausiai norėčiau pamatyti šių traukinių parką :D

 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą