expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2014-10-25

OSLAS

Praeitą savaitę tris naktis praleidau Osle. Niekada nebuvau buvusi Norvegijoj, todėl šitos kelionės visai laukiau. Skridau su Ryanair, nors dažniausiai skraidau su Star Alliance skrydžių bendrovėmis. Skrydis iki Rygge oro uosto tetruko 1val. 40min., o iki Oslo centro teko papūškuoti traukiniu. Apsistojau Smart Hotel Oslo ir buvau tuo labai laiminga - viešbutis naujas, tvarkingas, o kambariai žaismingi su retro stiliaus prieskoniu. Kambarys buvo kompaktiškas, bet man vienai jame tikrai visko užteko. Be to, juk ne viešbuty pagulėti keliavau. 





Kalbant apie kelionės įspūdžius, viskas man ten patiko, net jei ir oras nebuvo pats šilčiausias (paskutinę dieną teko pamatyti net sniego!). Pirmą dieną keliavau į Norvegijos liaudies muziejų, Vikingų laivų muziejų ir Kon-Tiki muziejų. Visi jie išsidėstę Bygdoy pusiasaly, į kurį patekau Oslo viešuoju transportu. Labiausiai turbūt patiko liaudies muziejuje, nes jame buvo nemaža įspūdingų raižinių ekspozicija. Nepameluosiu, išėjus iš ekspozicijos dar ilgai nedingo šypsena nuo veido. Kadangi spalio mėnesį prasideda ne sezono metas, visos lankytinos vietos ir ne tik dirba labai trumpai. Todėl pirmą dieną nieko įspūdingo daugiau ir nenuveikiau. Oi, tiesa, po Bygdoy pusiasalio užsispyriau rasti vietinės virtuvės kavinę, o ją radus, teko pasimėgauti elnienos kotletais. Mmmmm niam niam :) Būtinai rekomenduoju užeiti į Restaurant Schroder ir išbandyti, nepamirštant užgerti norvegišku alumi. Gerai pasisotinusi grįžau į viešbutį, užpildžiau kelionių dienoraštį ir parašiau dalį atvirlaiškių.





Antra diena pasitaikė truputį lietinga, bet aš ją buvau paskyrusi pirkiniams ir iškart patraukiau į Markveien gatvę. Ten yra įsikūrusios kelios vintažinius rūbus ir aksesuarus pardavinėjančios parduotuvės, kurias labai norėjau aplankyti. Pirmiausia užėjau į Robot. Joje iškuičiau superinį pakabuką vikingų laivą ir labai man tinkantį ir patinkantį norvegišką vilnonį megztinį. Dar prigriebiau juodą piniginę, su kuria nenusprendžu ką daryti. Ups... :D Apėjau aš daug tokių parduotuvių, bet kita sėkminga stotelė buvo Fretex. Būtinai nepralenkite šitos parduotuvės, jei jus domina tokie patys dalykai kaip ir mane, nes kainos tikrai nėra didelės ir galima rasti tikrai įdomių rūbų. Nepralenkiau aš ir UFF, kas yra mūsų Humanos atitikmuo. Kokio dydžio ta parduotuvė, kiek ten visko daug, jūs net neįsivaizduojat. Ir viskas vintažinio stiliaus! Kainos man ten pasirodė truputį užkeltos, bet vistiek nesusilaikiau ir pasigriebiau paltą. Neskaitant suvenyrų, tai yra visi mano pirkiniai ir parduotuvės, kurios man tikrai patiko. Beje, kava Osle yra tiesiog dieviško skonio. Turbūt dėl to, kad vanduo ten yra fantastiškos kokybės ir net viešbučio lankstinuke raginama gerti vandenį tiesiog iš čiaupo! Tie, kas ketinate šioje šalyje atsiskaitinėti debitinėmis kortelėmis, patariu gerai pagalvoti, nes kiekvienas pin kodo įvedimas jums atsieis daugiau ar mažiau £1. 





SKAIČIAI:

  • 10Kr = 1£.
  • Turistiniai atvirukai kainuoja nuo 7 Kr (pigiausi TIC'e).
  • Pašto ženklas siunčiant į Europos šalis - 13 Kr, siunčiant toliau - 16 Kr.
  • Traukinio bilietas iš Rygge oro uosto į Oslo centrą (į vieną pusę) kainuoja 156 Kr.
  • Miesto autobuso bilietas į vieną pusę - 30 Kr.
  • Vidutinis Latte kavos puodelis prasideda nuo 26 Kr (Deli de Luca, ne stebuklas).
  • Įėjimas į muziejus - nuo 50 Kr, bet yra ir nemokamų.
  • Jei galvą laužote, kiek mokėjau už elnienos kotletus, tai pasakysiu - 129 Kr.
  • Ir neužmirškite, kad atsiskaitymai debitine kortele kainuoja papildomai.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą