expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2011-04-11

Atviras laiškas MANO urėdijai

(Ir ką po velnių reiškia atviras laiškas? Tipo skirtas plačiajai visuomenei, skelbiamas plačiajai visuomenei atvirose ir plačiose informavimo priemonėse? O koks tada antonimas būtų? Uždaras? Privatus? Intymus? Slaptas? Nevermind...)

Tai kur gi tas pavasaris?? Kreipiuosi į tave, nes tu kaip ir "prie gamtos", o pavasaris... nu irgi "prie gamtos". Žinok aš nevilty, o mano atvėpusi apatinė lūpa iš nepasitenkinimo baigia pasiekti žemę, o nosis nušalti ir nukristi, o plaukai nuslinkti, o ir t.t., ir pan. 

Daryk ką nors. Juk tu gali. Žėk, Kalėdas tau puikiai pavyksta prišaukti išdabinant savo eglę žybsinčiom girliandom (beje, šitą manevrą labai užskaitau, nes mūsų, gerai gerai, tavo eglė kiekvienais metais būna ryškesnė už miesto eglę :D), tai aš pagalvojau, kad jei tu, pvz., į mano ir mano pensininkų pašto dėžutes įmestum, pvz., po (origami) tulpę, pavasarį prišauktum bent jau mano ir mano pensininkų širdyse (žinau, kad urėdija ne kardiologinis, bet vis tiek) :D Mano pašto dėžutė, kai įeini į laiptinę, antra, visos kitos - pensininkų ;) Gali ką nors ir kitką sugalvoti, užskaitysiu. Tik žėk, kad pavasariu kvepėtų ;) 

Sėkmės!                                                  


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą