expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2016-10-21

BLIUSKĖ - POPULIARIAME KALENDORIUJE! :)


https://www.instagram.com/p/BLvxiFCDvNf/?taken-by=my_kites


Yay! Oh hey! :) Šiandien netikėtai gavau netikėtą siuntinį iš pačios Amerikos ir buvau ganėtinai nustebusi. Atidariusi paštininkui duris, porą sekundžių spoksojau į dėžę jo rankose ir viduje jos gyniausi, nes buvau tikra, kad nieko iš už Atlanto neužsisakiau. Vis tik siuntinį nedrąsiai paėmiau, bet prieš jį atidarant, kelis kartus tikrinau gavėjo vardą, kad įsitikinti, jog tai tikrai man. Tiesą sakant dar jį bepakuojant suvedžiau galus kas čia kaip ir išpakavus buvau truputį nusivylusi tuo, ką radau. Bet pradėkime nuo pradžių.




Mano dingusi Bliuskė - žvaigždė! :) Prieš porą metų išsiunčiau į Workman Publishing leidyklą jos nuotrauką ir tikėjausi, kad galbūt ji bus atspausdinta mano mėgstamiausiame kalendoriuje, kuris vadinasi Page-A-Day Cat Gallery Calendar. Jame kiekvienais metais spausdinamos labai geros kokybės ir gražios kačių nuotraukos. Nutiko taip, kad mano daryta nuotrauka nutūpė į 365 Cats Colour Page-A-Day Calendar 2017, kurio niekada neturėjau. Prie kalendoriaus radau pridėtą laišką, kuriame surašytas sveikinimas ir nurodyta diena, kurioje figūruoja Bliuskė. Atsivertusi nurodytą dieną, nustėrau, nes lapelyje į mane žiūrėjo ne tik Bliuskė, bet ir mano vardas bei mano rašytas trumpas, greitas, nerišlus, iš serijos "belekaip belekas", Bliuskės aprašymas. Kaip minėjau, šio kalendoriaus niekada neturėjau ir nesitikėjau jame atsidurti, todėl net neįsivaizdavau, kad mano blevyzgos bus pateiktos visam pasauliui. O varge... 

Beje, ar atkreipėte dėmesį, kokią Lietuvai svarbią dieną pristato Bliuskė?


https://www.workman.com/calendars
  

Kalendoriaus įkvėpta nusprendžiau pasižvalgyti ir po kitus Workman Publishing siūlomus ateinančių metų kalendorius. Jų ši leidykla leidžia begalybę ir kiekvienais metais pasiūlo gerą saują naujų. Atsidarius kalendorių titulinį puslapį, Bliuskė mane ir vėl nustebino - ji šiame puslapyje reklamuoja Workman Publishing išleistus kalendorius su gyvūnais! :) Buvau absoliučiai priblokšta ir mintyse iškėliau aukštai galvą - kad ir kaip ten bebūtų, iš tūkstančių gyvūnų nuotraukų mano Bliuskė matyt leidėjams tikrai paliko įspūdį :)

Jei norite ir jūs turėti kalendorių su Bliuske, jį galite įsigyti tiek amerikietiškame (siunčia ir į Lietuvą), tiek angliškame Amazon, o taip pat jį jau galite rasti ir Waterstones knygynuose. 

BLIUSKĖ AMŽINAI! <3 

Jei norite užmesti akį į visus Workman Publishing leidžiamus kalendorius, keliaukite į jų internetinį puslapį ČIA.  

 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą