expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2015-11-17

MY LITTLE SWEET BOX (2015, lapkritis)


Kalėdos man smarkiai trenkė į galvą ir aš visiškai užmiršau aprašyti naująją My Little Box! Bet aš tą klaidą tuč tuojau ištaisysiu.

Šio mėnesio dėžutės pavadinimas Sweet (Saldu)! Dar neišpakuota ji klaikiai barškėjo ir tarškėjo mano rankose, bet aš žinojau to priežastį dėl MLB užuominų jų Instagram paskyroje. Taip! Dėžutė šį mėnesį buvo skardinė kas yra labai liuks. Dėžutės bendraautorė - kulinarė, knygų autorė, laidų vedėja, 7 vaikų mama ir šiaip apsukri verslininkė Mimi Thorisson.


Šio mėnesio dėžutei duodu 10/10 balų, nes ji man tikrai pakėlė nuotaiką. Joje šįkart radau lininę prijuostę ir gražius permatomus lipdukus, skirtus klijuoti ant produktų indelių. 


Sweet dėžutėje nebuvo drobinio maišelio, bet trys grožio produktai niekur nedingo. Šį mėnesį mes lepinamos Dr Pierre Ricaud kaklo ir dekolte kremu, Yves Rocher So Elixir kvepalais ir My Little Beauty rankų kremu. Rankų kremą išbandžiau, bet jis palieka mano rankas lipnias, todėl vertinu jį tik kaip šiaip sau. 

 
Šio mėnesio laikraštyje ieškokite ne grožio patarimų, o receptų ir, žinoma, interviu su Mimi Thorisson. Negaliu nepaminėti labai gražaus, šilto ir labai virtuvėje kabinti tinkančio plakato. Tikrai ketinu jį kažkaip įmontuoti savojoje :)






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą