expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2012-04-11

Ta liudna sventeeeee...

Valio! Valio! ir vel gimtadienis mano sirdy! Tik siais metais jokio baliaus, jokiu atrakciju nenusimato... Gaila. Bet draugams issiuntinejau stai kokias zinutes:

Sveikuciai, zuikuciai! su pavasariu visus! kaip jus ten marijos zemeje?

nu as kaip visada su tuo savo gimtadieniu puse metu pries gimtadieni bijau neiseis man siais metais jums tuso-siurprizo suorganizuoti, tai as, turedama per atostogas marias laiko, sugalvojau, kad laikas jums mane nustebinti! zinau, zinau, jus irgi mane kiekvienais metais savo dovanom stebinat, nu bet neiseina siais metais susibegti taigi, zinant mano aistra zemes/oro pastui, balandzio mazdaug 13 d. lauksiu jusu visu savo pasto dezuteje. nu gerai gerai, prieskambary ant grindu, bo pasto dezutes neturiu, tik skyle duryse p.s. skyles dydis ribotas

grindu prieskambary adresas: <...>

 i susitikima kvieciu ir jusu vyrus, zmonas, partneres, partnerius, esamu ir busimu vaiku tevus/motinas nu ir t.t. (rysius aiskinkites patys :P)

ate!
ingre

Ir stai ka siandien (04-11) radau prieskambary ant grindu:

Kaciukai marguciai :)

Aciu Simonai! :* :)

(04-13)


Aciu Paolai! :)


Aciu sefui! :)



Aciu Simonui! :) 




Aciu Chris'ui! :)

(04-20)
 

Aciu brolio familijadai! :)




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą